Inte så stort ...

publicerat i allmänt;
 
Letade efter min korthållare i går när jag skulle betala och hittade denna finger dockan babblarna he he som är den lilles så klart, min kostnad för besöket hos tandläkaren blev inte så stort som jag trodde utan 545kr inga hål alls.
 
Plånboken var lika glad som mig, så bra är det när jag nu gör allt som dem sagt till mig med skölj och mellanrumsborstar, har ju blivit en vana så inget jag tänker på ...
 
Nu har jag o maken städat hela hemmet så kan man slappa i helgen och inte tänka på det, vilket är skönt faktiskt. Snart skall vi iväg & hämta ett paket ...
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis och så skönt att komma så lindrigt undan! Jag vågar inte tänka tandläkare ens... Jag har jobbat hela dagen och sedan var det ett möte. Hoppas paketet innehöll något spännande :D

Kram

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Så skönt när det blir billigare än väntat hos tandläkaren! Skönt att ha det gjort!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att vara hålfri för då blir ju hålet i plånboken också mindre.
Fint att ha städningen avklarad så man kan ta helg och bara göra det som känns trevligt.
Jga har haft en toppendag med yngsta dottern ute i Nacka strand och ätit en supergod lunch vid havet. Verkligen mysigt.
Önskar dig en fin kväll.
kram!

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vilket söt finger docka! <3 Kramis

5:e kommentar, skriven , av ullie:

himla söt docka men va skönt inga hål varken i tänder eller plånbok då

ja härligt när man kan njuta lite o inte behöver sta i helgen
fin fredag vännen o start på helgen då kramizar

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nu fick jag igång nya mobilen.
Kram
Viveka

Svar: Då frågar jag dig om det är nåt 😚😚
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Petra:

Men vad härligt det var exakt vad jag betalade förra veckan oxå , blev så glad över att jag inte hade något hål 💕Känns skönt i plånboken.kramar

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt att det gick bra hos tandläkaren.

Hoppas dagen blir fin!
Kram

Kommentera inlägget här :