En titt i sovrummet ....

publicerat i inredning;
 
En titt i vårt sovrum så här på kvällskvisten dock ovanligt att vi har flerfärgade påslakan, har annars bara vitt alltid bomulls satin  ni vet sådant man har på hotell.
 
Jag älskar känslan av att ligga i just hotell lakan, jag brukar köpa när vi är i Ullared men har något från ikea oxå. Mjukt & skönt att få krypa ner & sen sova gott.
 
Sen i början när vi flyttade hit så var det extra bra med vitt då man kunde se om det kommit in något kryp fast mest spindlar, några stycken har jag väl haft på besök ha ha ha 
 
Har du någon favorit färg på sängkläderna?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Förr hade jag alltid blått eller ngt färgglatt o hemskt 😂Nu vill jag ha vitt eller grått ,kramar

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Fint sovrum :)
Jag gillar precis som du satinlakan. Har bara det nuförtiden :)
Kram

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag gillar svart eller mörkblått.

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mysigt och rogivande sovrum. Jag tycker om milda gröna färger där blandade med "mörkvitt
Satinlakan tycker jag om eller den riktugt härliga bomullen som finns i lakan från Gant eller norska Höje. och Lexingtin. Vad göller färg så kan jag numer gärna välja vändbara och med diskreta färger. Tycker just Lexington, Höje och Gant hafr vackra milda kombinationer.
Kram och trevlig fredag.

5:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Fint! Ja rosa vitt ek grått , trevlig helg

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig Lördag!

Kram

Kommentera inlägget här :