Ingen vanlig fredag

publicerat i allmänt;
 
Ingen har väl missat att det inte är en vanlig fredag? nej precis utan det är black friday och all jäkla reklam som kommer i mobilen pling pling pling 
 
Mailen bombas av rea rea men jag skall inte köpa något, behöver inget just nu vill ha ja kanske det men så blir det inte ....
 
Fredag trist maken jobbar till 18 i kväll men då blir det fredagsmys så klart, men innan dess så blir det inte många knop här hemma.
 
Blogga, strö kolla på datorn, film på netflix, prata i mobil ja det blir lite av min blandning :) 
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag jobbar som vanligt och skulle träffat Lilla S och hennes mamma men det är ändrat. Tyvärr har jag fått ett herpessår på läppen och det är allvarligt om barn under sex veckor smittas. Det vill jag självklart inte riskera.

Kram och ha en bra fredag!

2:a kommentar, skriven , av lfgrenskalivet.blogg.se:

Godmorgon 🤗 Ja den köphysteri!! Det känns lite som att alla köper endast för att det är rea. Jag har nog allt jag behöver inför vintern, så jag strosar runt här hemma i mysbyxor. Hostig och lite låg. Väderomslag är inte min kropps bästa vän. Njut av din kaffekopp och mys av en feelgod film och gör det bästa av denna fredag. Kram 💕

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Black Friday bryr jag mig inte ett dugg om. Jag handlar det jag vill och när jag vill...Men många går ju på detta och köper an massa i onödan och ibland blir det dessutom dyrare.

Strålande sol idag också och jag är på väg med vänner till marknaden och senare får vi se. Men vi har njutbara dagar här alla dagar.

Kram och önskar dig god bättring.

4:e kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Köpmännen påhitt taget från USA. Hysteri är vad det är men de ska ju också leva. Upp till mig att välja. Men de lockar som f.n. frugan startar jobba 13 till 21. Så jag promenad i solskenet och mys i tvsoppan titta på min kära favvo i Idol HANNA kanske popcorn men massor av kolhydrater så kanske inte. Ha det så bra Eva

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Största lurendrejerirean...

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag bryr mig inte om Black Friday men visst har det kommit mycket reklam.

Ha en skön Fredag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av bi:

Jag köper när jag behöver inte bara för att det är Black Friday tror ändock det är lite lur bakom !! Det blir en lugn fredag för mig å maken 👍 👌 ❤

Kommentera inlägget här :