Fredags kaffe

publicerat i allmänt;
 
Min första mugg kaffe dricker jag nu & får tänka till för att ens veta vilken dag det är idag. Just det för det är fredag ju.
 
Men jag tror oxå att mitt tillstånd beror delvis förutom min förkylning på min utmattningssyndrom, orken är som bortblåst helt. Men mina tankar är positiva & jag kämpar på ändå.
 
Ser just på nyheterna ang skottdramat i Trelleborg detta är ju hur sjukt som helst, men man blir inte förvånad heller för det har blivit en del av vardagen i landet.
 
Jag är tacksam över att bo i en lugn & bra stadsdel i Malmö här känner jag mig trygg & det är lugnt ...nu skall jag dricka mitt morgon kaffe.
 
Vad skall du hitta på denna fredagen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Ja, vårt lilla Trelleborg är inte så fredligt längre.
Men, som tur är / var så hände detta på andra sidan stan.

Vi har faktiskt lite funderingar på att bosätta oss på heltid i en större husbil, och då pratar vi på att vi ska ställa upp den i Limhamn, där de har en åretrunt-öppen camping.
Å Limhamn är ju också ganska så fredligt.

Vad jag ska göra idag,,,, ska till tandis, då jag bet sönder en tand i förrgår.

Kram & Trevlig Helg.. // Annelie

2:a kommentar, skriven , av Longevity - en blogg om hälsa:

:-) Tack, jag är ändock 45 och tant i mina barns ögon i varje fall haha

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag sliter i gruvan och är lätt irriterad av olika anledningar just nu. En är att kaffet är slut...

Kram

Svar: Åh nej kaffet får ALDRIG vara slut ...jag kan skicka över en mugg ;) kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch det händer så mycket sjukt och du får ha en fin dag! :-D Kramis

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mycket våld och sjutningar är det. Känner mig dock ävldigt trygg i Stockholm där vi bor och kan alla tider på dygnet ensam ta mig hem både med buss, tunnelbana eller gå .

Skönt att du är lite bättre, men viktigt att du vilar och nu bara tar hand om dig själv.
Jag ska äta lunch ute med vänner och sedan blir det en långpromenad längs vattnet.

Kram!

Svar: Ja tack dock är jag inte bättre alls, men jag vilar mig i kapp :) låter som en fin dag för dig kram <3
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Precis kommit hem. I em när Maken kommit hem ska vi till husvagnen, sista helgen. Vi ska gå ut och äta ikväll, tradition sista helgen, men vi blir bara 4, brukar vara iaf 12.

Kommentera inlägget här :