Keso frutti

publicerat i LCHF;
 
Lchf blev det till lunch i går och jag hade inte provat det förut, såg gott ut så jag testade ..man blir ju rätt så mätt även om det inte är så mkt så jag åt bara hälften .
 
Jag skriver recept på det här & det är från min kokbok från 56kilo recept Åse 
 
1 dl keso
1 dl turkisk yogert eller vispad grädde ( grädde hade jag)
1 tsk vaniljpulver eller vaniljrom
 
Blanda ihopa 
 
Servera med nötter och några färska bär eller sockerfri jordgubbssylt
 
Kanske kanel till jul :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Mums vad gott det såg ut<3

2:a kommentar, skriven , av Emma Fernhagen:

Men vad gott, måste testa detta!

3:e kommentar, skriven , av lars:

Är du LCHF:are? finns det sockerfri jordgubbssylt?
Det låter ju smaskens ditt recept, Vaniljrom vad är det. Du ser att jag är inte så värst bevandrad i köket, men jag försöker lära mig käka så gott som helt sockerfritt, (om nu det går, det är ju socker i nästan allt, smygsockrat)
tack och ha en fin Torsdag eftermiddag och kväll

Svar: Ja det är jag i tänket men inte 100% äter frukt ibland man kan göra sylt själv oxå jag har massa böcker som är super bra 😊 ha en fin torsdag du med ...
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Felicia:

åååh vad gott! Måste jag pröva

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag använder mig ofta av Åses recept och sedan är jag medlem i Kostdoktorns LCHF som erbjuder goda recept. Gillar denna blandning av keso och grädde. Det smakar lite som risgrynsgröt. Gör den ofta till Jul🤗Kram

6:e kommentar, skriven , av Annas fotnoter:

Så gott! Det ska jag testa till frukost nästa vecka. Tack för tipset!
Stor kram och trevlig helg fina Eva

Svar: Gör så & trevlig helg på dig fina Anna kram ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :