Svenska ...

publicerat i allmänt;
 
Kunde inte låta bli att ta en bild på äpplena på jobbet i veckan, för visst är våra Svenska äpplen vackra? för det finns så mycket man kan göra med dom.
 
Äpple paj, äpplekaka muffins med äpple bitar i ja säkert en massa annat oxå. Då närmar sig slutet på denna helgen som gått i 110 kan jag lova även om jag försökt vila mig inför kommande vecka med jobb.
 
Kvällen bjuder på nån film tror jag, barnen skall komma i säng i tid så gärna vid 19 tiden så det blir nån timme lugnt ..
 
Tur jag börjar 13.30 i morgon och kan sova ut efter dem alla lämnat hemmet här ..men vi har ätit gott & barnen är nybadade så vår söndag har varit bra ..
 
Hur har din varit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Låter mysigt

2:a kommentar, skriven , av bi:

Ja mycket kan göras av äpplen så gott med äpplekaka och vaniljsås en riktig klassiker tycker jag .. mums ! Ha en fin söndag kväll vännen 💛

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

Hehe ja det är mitt barnrum! Hållt på där ett bra tag för att få de så fint jag bara kan🙊 men inte 100 procent klart än men snart så och då fattas bara bebisen😍

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ja, söndagen har verkligen gått i lugnets tecken!

5:e kommentar, skriven , av Selma:

Oh så mysigt det lät 😍

6:e kommentar, skriven , av Petra:

Låter mysigt ,du får vila upp dig lite innan jobb 💞💞kram

7:e kommentar, skriven , av ullie:

tänkte ja skulle få utav en jobbar kompis m blev väl inget annars skulle det bli äppelmust oxå gott
kramiar o hoppas ni fick lite kväll kramar

8:e kommentar, skriven , av Annelie:

Min söndag gick verkligen i lugnets tecken.
Satt med ljudboken i öronen och la pussel bra länge (läs FÖR länge).

Måndagen kommer att bli något liknande,,, jag ska bort till Posten om det inte regnar (tror inte det gör det), sedan blir det inte så mycket mer.

Ta hand om dig vännen och Trevlig Måndag // Kram Annelie

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så fina äpplen! och så mycket gott man kan göra av dem

Skönt med lite egentid innan jobb. Här har det varit en trevlig om omväxlande söndag med ost och vinprovning liksom besök hos en väninna. En långpromenad fick också vara med.

Önskar dig en bra start på veckan.
Kram!

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du fått sova riktigt gott och fått dig en välförtjänt sovmorgon!

Kram och ha en fin dag!

11:e kommentar, skriven , av Znogge:

Svenska äpplen är verkligen fina och goda och smaken har något visst. Vår helg har varit så stressig men nu är äntligen lillan här!

Kram

12:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Finns inget som går upp mot svenska äpplen, tycker jag. Både utseende och smak. Och äpplen kan man ha till så mycket.
Glad måndagskram 💛

Kommentera inlägget här :