Hej mina godingar!

publicerat i allmänt;
 
En vacker vy från landet, och det är alltid vackert på landet. Den tystnad som infinner sig där oftast gillar jag ...då är det onsdag redan & jag har fridagar idag & i morgon såå skönt.
 
Men det var skönt att börjat jobba faktiskt kul att träffa kollegor. Jag blir så glad av era kommentarer även om jag inte varit inne alls i går ...tack! 
 
Det värmer i mitt hjärta, så i dag har jag fullt upp först ut psykologen 11, sen blir det tandläkaren 13.50 för att fixa det sista på mina framtänder som gick sönder då jag svimmade.
 
Sen 16.30 frissan det var den fridagen he he men skönt att göra allt på samma dag, så har jag morgon dagen fri ..
 
Hur ser din onsdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Oj, det var verkligen fullt upp hos dig. Tror jag har missat att du svimmat och skadat tänderna. Vilken otur :-(

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Lika bra att ta allt på en dag så är det "klart" sedan. I och för sig så får du ju säkert med dig saker från psykologen att fundera vidare på, men så är detju oftast.

Skönt att det kändes bra att börja jobba igen och lagom nu med ett par arbetsfria dagar.
Här är det strålande väder och dagen är tämligen oplanerad, men havet lockar förstås.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad roligt att du trivs så bra med kollegorna och du får ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Emma Fernhagen:

Vilken fin bild!

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag har också missat det där med svimningen och tänderna. Som du säger, lika bra att ta allt på en gång, så man kan vara ledig sen!

Svar: Ja precis ☺ det var ett bra tag sedan det hände men nu fixade vi det sista på tänderna innan det går ut för det ör ju inom viss tid på försäkringsbolaget ...ha en fin kväll
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av elin:

Roligt med en sån där fullspäckad dag ändå<3

7:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Visdt är det bättre att samla allt på en och samma dag även om det är ens fridag. Hoppas att du ändå får en mysig dag// kramiz

8:e kommentar, skriven , av lars:

Hej Eva. Mesta tiden idag har varit hor bilreparatören. Inte så kul och han har grävt djupt i min plånbok. I kväll mys vid TV:n

Svar: Go kväll nej du det där är inget kul alls, men det är dyrt med bil skönt med tv mys 😁
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så kul att du trivs på jobbet:) kramar o ha en fin kväll.

10:e kommentar, skriven , av ullie:

åhh nej gumman nuhar ja missat .. har du svimmat? när? var? usch då mår du bra nu ?
det är alltid tusen saker att göra då man e ledig eller hemma jobb som ja säger så ledig är man knappt =)
lycka till med allt i mirg då kramar om

Svar: ja det var länge sedan hi hi stor kram <3
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Millans värld:

Skönt att du i alla fall får en dag då du inte planerat in en massa.

Kram och ha en skön Torsdag!

Kommentera inlägget här :