Par massage på stranden

publicerat i Kreta, allmänt;
 
Gårdagens kväll avslutade vi på hotellet med en cosmopolitan och till det fick vi lite nötter, vi var kanske 6-8 som var i lobbyn och i morse när vi skulle äta frukost så var där super mkt folk,...
 
Min man sa var kom alla dessa från? he he ja det kan man undra ju men vi brukar inte komma så sent som i dag vill gärna äta vid 07.15 -07.30 det är en bra tid.
 
Men nu sitter jag i sängen och bloggar för vi skall ner kl 10.00 på 1 timme & lite till på massage som vi bokat skall göras nere på stranden och jag & maken samtidigt ...
 
Underbart mysigt blir det då jag fick ont i min ischias i går kväll så hoppas jag det släpper lite kanske :) 
 
Njut av dagen 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ellen Delin:

Mysigt!

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Låter härligt med massage.
Ha det så gott!

Kram

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Vi brukar också äta hyfsat tidigt för visst är det skönt att slippa trängas. Låter mysigt med massage!

Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Skönt med massage!

5:e kommentar, skriven , av bi:

Cosmopolitan är ju så god, kram ha det fint !

Svar: Ja visst är det, hoppas allt är bra med dig kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :