Parkas ..till hösten

publicerat i allmänt, kläder;
lånad bild
 
Ja hösten är ju här lite varstans i landet, och då gäller oxå tjockare kläder själv hittade jag denna fina parkas som skulle passa mig i färgen för beige är en favvo.Denna finns på hm och 499kr 
 
Svart har jag så fler vill jag inte ha i min garderob, grön jacka har jag & en av varje färg är ju mer än tillräckligt. Skall vara bekväm och varm sen så klart se bra ut oxå ..
 
Har även 2 kappor i ull i beige och rosa så brist på kläder i höst är det inte :) 
 
Köper du nytt eller har du det som finns i garderoben??
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag har köpt mig rosa koftor; rosa huvcardigan och en svart kort klänning 🤗
Din nya Parkas jacka är jätte fin och den ser varm ut=)

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vet faktiskt inte när det gäller ytterplagg. Kanske får min duffel från Peak hänga med en säsong till...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin jacka<3

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin jacka<3

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin jacka<3

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin jacka<3

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin jacka<3

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fin jacka<3

9:e kommentar, skriven , av elin:

Fin jacka!

10:e kommentar, skriven , av Annelie:

Snygg jacka du ska köpa dig...

Jag tycker det är roligt att köpa nytt... :-/

Trevlig kommande helg.. // Kramen Annelie

Kommentera inlägget här :