Saker i livet

publicerat i allmänt;
 
Saker kommer i bland mellan så man måste lägga all fokus på det, och just nu har jag en sådan sak i livet där jag måste finnas till sen har jag ju börjat jobba så det blir lite mkt just nu.
 
Om ni undrar varför jag inte uppdaterar som jag brukar, men jag gör mitt bästa...första dagen efter semestern gick bra & visst kommer man in i det snabbt!
 
Här är en vacker bild från Kreta som jag gillar mycket, frihet  känner jag då jag tittar på den. Nu skall jag/vi snart iväg för en stund ...
 
Ha en fin kväll ta hand om er 
 
Kram kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

En underbar bild! Visst händer det saker i livet som man behöver lägga fokus på och då får bloggen komma i andra hand. Så är det bara.

Kram och ha en bra kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vacker bild! Och blogggen skriver en ju när man vill och har lust och tid. Finns mycket annat som är viktigare,

Skönt med en bra jobbdag efter semestern.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Man bloggar när man vill och har lust och tid!

4:e kommentar, skriven , av ulllie:

oj vilken bild
ja men vi e här för dej när du kan o vill <3
kram fina o va rädd om dej ta det lungt i början me allt kram kram

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Bilden är verkligen vacker! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av Annelie:

Bilden är verkligen FRIHET....

Ha en kanonbra tisdag vännen.. // Kramen Annelie

7:e kommentar, skriven , av Millans värld:

Man måste fokusera på det som är viktigt och vara där man behövs.
Då kan annat få komma längre ner på listan över viktiga saker.

Kram

8:e kommentar, skriven , av Sussi:

Verkligen underbar bild. Ibland kan det bli lite mycket, att leva livet är viktigare än blogga. Hoppas det lugnar ner sig snart.. Kram

9:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Så kul att du börjar jobba igen Eva, lycka till! Ser härligt utp å bilden:)) längtarctillbaka till Kroatien. Kram

10:e kommentar, skriven , av Amanda:

Sån underbar bild! Ibland kommer bara livet i fatt :)

11:e kommentar, skriven , av FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så härlig bild:)

12:e kommentar, skriven , av jannice:

En sån underbar bild!!!

13:e kommentar, skriven , av Millans värld:

Tittar in och önskar dig en fin Onsdag!

Kram

14:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Hoppas du har en fin onsdag vännen 💕Kram

Kommentera inlägget här :