Forts ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser milt chokad ut efter ha tagit årets första dopp i Ystad ja jag gjorde det men mobilen fick ligga i land, jag tog bild på dottern o sända live på FB 
 
Vi drack rosè åt nötter & låg i deras underbara sängar på dagen såg vi ut över havet, på kvällen låg vi vid brasan som kan se.
 
Trist väder tänkte jag hemma, men det var perfekt att bada i man kände sig så trött efter då vi åkte hem, det tar på en att bada.
 
Havets grader ja det vet jag inte men inte så många tror jag, för när jag gick upp kände jag inte mina ben, ha ha ha 
 
En dag att minnas vill jag lova ...helt sådär perfekt! 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Förstår att ni hade det jättebra. Härliga bilder. Och visst är det fint att få upplevelser i present. En minnesvärd dag!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det är verkligen en avkopplande och rofylld miljö! Strongt att ni badade för det hade jag definitivt inte gjort. Inte ens efter ett glas rosé :D

kram och ha en härlig kväll <3

3:e kommentar, skriven , av ullie:

men gud o bada du e inte klok =) va mysit ni verkar ha haft o fin bild på dej om än i chock =) puss

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Det syns att ni haft en härlig dag! Det är inte alltid man känner benen på sommaren heller, efter ett dopp, det beror på vindarna hur varmt vattnet är ;)

5:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Så härligt älskar Ysb kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Verkar vara ett mysigt ställe.
Själv hade jag avstått badet, vad strong du är.

Ha en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :