I en bubbla..

publicerat i allmänt;
 
Jag känner just nu att jag inte hinner med mig själv, hinner inte återhämta mig vilket i sin tur är super viktigt,känns som jag befinner mig i en bubbla ibland.
 
Har jobbat snart 2 veckor full tid och det är ok, men sen är det inbokat saker ( vissa måsten) som gör att jag känner att jag inte hinner återhämta mig efter jobb.
 
Jag har ju lärt mig mkt bra från min psykolog, man måste tänka på sin egen hälsa, vila när det behövs, inte köra slut på sig som jag en bra på.
 
Så jag fick avboka 2 saker i morgon för att få vakna, ta det lugnt på morgonen, träna, och inte känna stress. När man lärt sig att känna *nu får jag varva ner* då har man lärt sig något  sen man var utbränd. 
 
Vi har hållt fredag i dag eller håller * för sen jobbar maken natt ...
 
Hoppas du har det bra :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Har man varit utbränd så är det väldigt viktigt att man tar lärdom och inte trillar dit igen. Klokt att du avbokade även om det samtidigt kanske känns tråkigt.

Kram och ha en fin kväll <3

Svar: tack ja jag är stolt över att jag avbokade istället för att köra på i 110 kram o trevlig kväll du med ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så himla bra att du avbokade,Du är viktigast kramar

3:e kommentar, skriven , av ullie:

så säger min me du måste va försiktig me dej
ja änner samma nu när vi e iväg var dag o i helgen flyttas massa saker i svärmorslägenhet o ja känner liksom men ja då
på sönd ska maken bor då =) kram

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Bra gjort att du avbokade!

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det är viktigt att lyssna på kroppen så man inte snubblar och kraschar igen.
Hoppas du får en lugn och skön dag!
Kram och var rädd om dig!

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Låter klokt Eva, var rädd om dig kram

7:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Låter klokt Eva! Lyssna på kroppen
Ha en fin fredag
Kram <3

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det viktigt att hinna ta igen sig och inte snurra på för mycket. Bra att du avbokade ett par saker. Men visst är det lätt att ta på sig för mycket bara för att....
Kram och trevlig fredag.
Här i Stockholm har vi +20 och härligt sommarväder.

Kommentera inlägget här :