Lördag

publicerat i allmänt;
 
Lördag för mig morgon, vaknade nyss eller för en stund sedan och dricker mitt kaffe o njuter av att vara ledig. Skall vi väg ju som en liten efterskotts present av firande från maken.
 
Äta ute och ja bara njuta, sen blir det ju spa i morgon så det ser jag fram emot. Dagen bjuder på fint väder så det passar oss bra då vi snart skall ge oss ut med kaffe & termos ..
 
Ta vara på dagen på bästa sätt, skall även köpa ny jord till vårt olivträd.
 
Hur ser din lördag ut? bjuder på en bild från Grekland <3
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken härlig och avkopplande helg som väntar men det är er väl unnat. I dag ska vi fika hos lilla S och sedan uträtta några kortare ärenden. Sedan får det räcka för min del.

kram och njut nu av helgen <3

2:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Verkar som du kommer få en underbar helg! Ska ni på dagsspa? Kram

Svar: nej vi skall på kvälls spa jag o dottern kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så skönt att du är ledig och en hel del trevligheter på gång. Det vackra vädret betyder ju mycket.
Strålande sol i Stockholm och jag njuter på balkongen. Tror det kan bli utelunch med vänner idag,. Vill bara till att hitta en restaurang där solen värmt upp.
Önskar er en jättefin dag.
Kram!

Kommentera inlägget här :