När säsongen börjar ...

publicerat i Tips;
 
Brukar snappa åt mig info om jag läser något som verkar gott/bra och i veckan som gått såg jag detta vinet som passar till just grillade hamburgare.
 
Kan ju vara kul att prova något nytt vin, och priset är under 100kr så helt ok men jag har inte köpt det ännu, men det kommer ..
 
Grillen är framme på balkongen men även om man grillar på annan plats kan man ha med sitt vin ut, man får ju se om det är ok att dricka just där det blir för det är inte ok att dricka varsom.
 
Kan tyckas konstigt men så är reglerna & regler är till för att följas, anser jag ( nej inte alltid) men ibland ha ha ha 
 
Njuta av solen & sommarvädret skall jag göra hela dagen faktiskt & solbrillor och kräm är prio 1 just nu :) 
 
Har du provat detta vin?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Nej jag är inte så förtjust i röda viner och respekt var man får dricka utomhus är ju en regel som måste följas, kram finaste ❤

2:a kommentar, skriven , av ejmis:

Det vinet köper jag ofta! Gott och prisvärt!

Svar: Får köpa det i veckan :) kul att du provat det
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :