På modet igen ..

publicerat i Väskor;
 
 
Ja nu är ju korg modet på g igen och jag kan bara hålla med dom är läckra och väldigt somriga, den översta klickade jag hem på rean *ellos har den...299kr
 
Den runda lilla är jag sugen på men jag har en liten redan så men den finns på hm för 199kr 
 
Köpte nog en på Kreta oxå men min skall jag ha på stranden den som är här snyggt o lätt att ha med sig.
 
Allt mode kommer & går så hade man sparat sen förr så hade man haft den kvar :) 
 
Vad har du för väska till stranden?
 
Kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

ja har en sån som den första fast i svart den gillar ja

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

LIknande har jag haft. Tänk så mycket som kommer tillbaka. Jag är ju inte på stranden så någon direkt väska behövs inte men jag har en i "nylon", hopvikbar, från "Long Champ"som ibland få följa med när jag badar. Eller också ryggsäcken i samma serie. perfekta att ha med på resor eftersom de inte tar någon plats.
Kram och trevlig söndag.

Kommentera inlägget här :