På modet igen ...

publicerat i Väskor;
 
lånadade bilder
 
Ja jag kan komma ihåg att midjeväskor hade vi på 80 talet tror jag det var poppis, men nu är dom åter i modet igen, vilket jag kan tycka är både skoj & säkert.
 
Du kan bära den runt midjan, men även kross over body man får plats med det som är mest nödvändigt i dom.
 
Denna lilla skönhet klickade jag hem från zalando 189kr helt ok pris o den kommer att följa med på Greklands resan helt klart.
 
Har du haft en sådan? kan du tänka dig ha en igen?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jättesmart! Jodå, jag har haft och jag har och jag kan tänka mig och jag använder! Denna var ju speciellt snygg, får jag säga, riktigt fin!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Ja och nej för att fatta mig kort! Fast färgen va<r fin ;-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av Amanda Persson:

har också sett att dessa väskor finns lite här o där nu! har tyckt de är ganska konstiga men börjar gilla dem mer och mer! så praktiska! och denna var super fin, älskar ju rosa :p

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har ett par av dem. Men vet inte om jag kommer att använda dem igen. Kanske. För viss är de praktiska. Har mest haft mina när jag varit på skidsemester. Och visst är det så att det gamla ofta kommer tillbaka.
Hoppas du blir nöjd med dittt köp.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av ullie:

maken köpte en svart den har han haft hela sommaren galet nöjd . ja funderade oxå men går med axeläska .
vi åker i morgon!! l 17 går flyget ja är så nervös på allt så man inte glömmer allt vi packar i masor nu
3 veck brukar ni va iväg så länge ? åh va härligt men ja e ju så hemma kär o längtar dessutom efter alla kissarna :d
kram min vän

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag hade aldrig nån midjeväska och nej jag tänker inte köpa en även om det är på modet igen.

Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av bi:

Absolut sådana har jag haft kul när de kommer tillbaka och den där är jättefin Kram o trevlig helg vännen 💛👍

Kommentera inlägget här :