SNART

publicerat i Resa;
 
Jag är en av dem som har en Greklands favorit & det är NAXOS dit har vi varit 5ggr och det blir gång 6 i år när vi åker ...
 
Vi var där sist för 3 år sedan & Kreta 2 sista åren men nu känner vi att längtan är stor att komma tillbaka hit.
 
Bor på samma hotell familjedrivet är det & vi stor trivs där. Har inkl frukost o den är lagom o god passar oss perfekt!
 
Den 20 aug jobbar jag sista dagen & samma vecka åker vi & kommer stanna 3 veckor denna gången, har gjort det en gång innan och det var perfekt!
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Själv älskar jag Rhodos!! :D

2:a kommentar, skriven , av bi:

Underbart lite avis kan jag säga men ha det gott där när ni ska åka 👍💛

Svar: ett tag till vännen kram 💚💚
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Naxos har vi också tyckt mycket om och varit där många gånger. Förr båtluffade vi mycket i Grekland och då blev det alltid stopp i ett par veckor just på Naxos. Vi bodde på ett litet pensionat alldeles vid havet. Så mysigt med vår lilla lägenhet. Jag gilla också Antiparos mycket...
Förstår att du längtar.
Kram och trevlig kvälll.

Kommentera inlägget här :