Pärlor ...

publicerat i allmänt;
 
Ja då var man hemma igen, vi åkte ner till Skanlr & syrran med make fikade med en mini semla och pratade för det var ett tag sedan vi sågs.
 
Invigde mina nya jeans med pärlor på nertill, mina nya boots och våren kändes nästan på dagen, dock en aning kyligare då vi åkte hem igen. Men jag har bara suttit i bilen så ingen fara.
 
Nu har jag en rotfruktsgratäng i ugnen skall snart steka upp falukorv, väljer alltid med hög kötthalt, så blir det bra för dagen. Maken damsuger här och jag har dammat. 
 
Vad har du hittat på idag då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så snygga jeans! Själv har jag fått klippt Miss E, storhandlat och gratulerat svärmor. Så gick onsdagen i ett nafs.

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av ullie:

säger åh för pärlor o gratäng mumms

stor kram tillbax

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Igår hade jag hantverkare hos mig, inte så roligt.

Ha en finfin dag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Annelie:

Snyggt med pärlor på jeansen,,, det är ju väldigt modernt nu.
Är din boots skön..??

Vad hittade jag på igår,,, jo jag tvättade en maskin tvätt och hängde den, sedan gjorde jag inte så mycket mer.
Men herregud, jag vispade ju ihop en 3 dubbel pannkakssmet och sedan så stekte jag detta.

Rotfruktsgratäng MUMS, falukorv med hög kötthalt MUMS,

Ha en fin dag.. // Kramar Annelie

Svar: Ja jag har ju skönare boots om jag säger så, men dom är helt ok att gå i dock inte en hel dag kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Hade en lugnare dag igår.Hade ju hämtat dottern J på natten.Idag blir det städning o klädtvätt. Kallt har vi fortfarande.....brr....hu
Ha en fin torsdag

Kram,kram

Kommentera inlägget här :