Efterlängtad ..

publicerat i allmänt;
 
Åh vad jag längtade efter mitt morgon ( 11.00) kaffe som blev lite sent idag ha ha aja inget att göra åt, så blir det när man sitter uppe halva natten för att se vår serie den svenska.
 
Som heter vår tid är nu , det blir som etty gift liksom, bara ett till bara ett till. Vips var klockan 02.30 ja vad gör det om 100 år typ? Lördag idag och maken och jag har inte bestämt något ännu.
 
Taco blir det i kväll det är alltid gott sen får vi se vad lördagen bjuder på.
 
Vad skall du hitta på idag? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad gott med tacos och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Så gott tacos åt vi till lunch (gårdagens ) kul med serie som faller i smak jag måste hitta ngt på Netflix nu känner jag det är bara skräp på tv. Kramar o fin lördag här blir det en hemma dag vi har nyligen kommit hem från en uppfriskande promenad i snö och sol.

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Denna serie såg jag när den gick på tv och då var det ett avsnitt i veckan. Det är nog den enda serie jag följt. Men den fanna på "Play" om jag mossat något avsnitt. Jag tyckte också erien var jättebra och det kommer en fortsättning.

Jag lämnade Stockholm i morse och flög väldigt bekvämt med SAS och hann sitta en stund i loungen innan avgång. Behagligt! Landade i Alicante och i sol med +20. Njuter på terrassen och kopplar av.
Utemiddag med vänner i kväll. Mysigt det också.
Kram och trevlig kväll!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

För vår del blev det IKEA och sedan sen lunch hos yngsta dottern.
Trevligt och gott :D

Kram och god lördagskväll nu <3

5:e kommentar, skriven , av Adrian Gustafsson :

Så gott med tacos! här hemma blev det hemmagjorda köttbullar med pasta och sås! :) Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen här hemma!

Svar: låter ju inte helt fel d heller ta hand om er mys på ❤
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av ullie:

avis på din bestå bänk vill me ha vid vår tv nuuuuuu

gott me tacos måste ja kanske ha i morg =)

Kommentera inlägget här :