Härliga Köpenhamn

publicerat i allmänt;


Ja härliga Köpenhamn resan gick smidigt och vips så var vi framme ca 30 min tog tåget hit. När från centralen var det oxå lite skillnad från sist vi var här.

Dock kan jag inte alls hålla med om att det är 4 stjärnigt hotell utan en 3 max, skulle behövas rustas upp men sängarna var sköna o en god frukost så där var inget att klaga på. Vi var ute och gick runt igår några timmar och sen fy vad jag hade ont i fötterna. Är inte van vid dessa bootsen. 

Fler bilder kommer sen, vi gick och la oss igen efter ha ätit en super god frukost  och gud va det är mysigt att få göra det. Har ju en kyrka nära som ding dongar mellan varven 😁

Nu skall vi fixa oss snart o bege oss ut på ströget i dagsljus. 

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men så härligt njut vidare och hoppas du har andra skor med dig haha kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så trevligt med Köpenhanm och en natt där. Fint med en lillsemester. Lite trist att hotellet inte var som ni tänkt. Jag kan verkligen rekommendera Radison Blue Scandinavia i Köpenhamn. Har bottt där många gånger och det är alltid tip-top. (Jag brukar dubbelkolla med "Tripadvisor" innan jag bokar ett hotell jag inte bott på men det kan ju bli lite tokigt ändå)
Hoppas att det ändå blev ett lyckat besök. Och köpenhamn är ju alltid mysigt.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Annelie:

Nääee,, det kan jag inte påstå.
Bott här nere i snart 11 år, har jag varit till Köpenhamn kanske 5 gånger... *L*

Kramen Annelie

Kommentera inlägget här :