Ny glasvas ..

publicerat i inredning;
 
Vi var på ikea i går & då köpte vi 2 buntar tulpaner ville ha vita denna gången, sen blev det lite ljus och en ny pläd till sängen.
 
Vasen gillar jag för den är sådär lagom stor att ha blommor i och på bordet, endast 139kr har sett större modell men det vill vi inte ha, utan denna är perfekt.
 
Härliga tulpaner som man blir glad av att bara titta på, kommer nog bli några buketter till innan dom inte säljs mer. Tulpan tiden är ljuvlig.
 
Hur ofta köper du tulpaner?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Njae inte så ofta. Jo förresten jag brukar köpa Tullisar till vår BUDDA ibland. Tulpaner är snygga blommor tycker jag alla färger ok och känns alltid så fräscha

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag börjar köpa tuplaner till jul, röda - om jag är hemma i Sverige förstås. Och sedan köper jag ett par buketter var vecka under hela våren.
Vilken fin vas! Och jättefin med tulpaner i. Har en i lknande modell från butiken Svenskt Tenn som jag fått i present och den står alltid framme även när det inte finns blommor i den. (Oftast finns det när jag är hemma)
Kram!

3:e kommentar, skriven , av bi:

Vi var också på IKEA igår köpte värmeljus och en pall . Blommor får jag av maken lite då och då i förrgår kom han hem med en bukett tulpaner i blandade färger 😊 Kram fina du 😚

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag köper om jag tycker de ser fina ut!

Kommentera inlägget här :