Nya tag ..

publicerat i allmänt;
 
Måndag igen och då är det bara att köra på med sina vecko rutiner, min powerwalk tex skall jag göra efter mina 2 muggar kaffe. Skall dela upp den så jag går 30 min på förmiddagen & 30 på kvällen.
 
Ska se hur jag mår av det, ni frågade om shotsen ja jag känner mig piggare efter ha druckit dom i 2 veckor ca, finns 2 andra sorter som jag oxå skall köpa och variera .
 
Gråmulet ja det kan jag inte påverka, men jag kan se till att göra det bästa av det & dagen ..
 
Vad händer hos dig denna måndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Måndag igen vilket innebär ett pass i gruvan och sedan långrunda med Miss E. Därefter en lugn kväll tänker jag mig.

Kram och god måndag <3

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Har ni inte fått någon snö? här är det vitt och solen skiner tänk vad denna sol gör med oss:) kramar o ha en fin dag jag ska också ut på pw ,

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du delar upp promenaderna och ha en fin dag! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Här blir det ju långa promenader varje dag och med ett och annat stopp. Skickar lite sol och vackert väder till dig. Här är det nu +24 och en långpromenad blir det före lunch och nere vid havet.
Annars tar vi det som det kommer. Säkert träffar vi några vänner och det är allltid trevligt.
Ha det gott! Och vädret kan en ju inte påverka.
Trevlig måndag!
Kram!

Kommentera inlägget här :