På håret ..

publicerat i allmänt;
 
På håret att jag hann fram i tid ändå gick jag 11.55 skulle vara där 13.00 tog den vägen jag tänkte var bäst men det var precis som på 4 min jag hann fram till luckan och säga att jag var där.
 
Ett givande samtal & bra träning med axeln, så jag kör på till nästa vecka det är dax igen. Maken kom och hämtade mig för mitt knä gjorde ont, behöver ju inte ta ut mig helt.
 
Kan ju få upp flåset riktigt innan, har badat nu ätit blev köttbullar & rotfruktsgratäng, mums så gott. Imorgon är det bara pw på agendan så resten fritt wiiii
 
Nu film & ligga rak lång i soffan :) 
 
Vad har ni för er?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag ska snart lägga mig i soffan och göra ingenting. Lagom krävande ;-) Vilken tur att du hann!

Kram

2:a kommentar, skriven , av blondina:

Låter härligt det ju ;)

sv; Haha okej låter bra det ;) Jadu jag sov till 1-2 i em men är fortf död, men vill inte sova mer. Men somnade en stund i soffan :)

3:e kommentar, skriven , av ullie:

älskar ju sovmorgon o har sovit rätt långa morgonar nu men som inatt nej nej ingen bra natt undrar va man gjort innan då ??
bra att sjukgymn hjälper. ja har oxå fått börja betala både hos doktor o på medicin man blir utfattig

hoppasd u hade en mysig kväll gumman kramar om

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Du hade i alla fall 4 minuter till gott! :)
Har man varit i farten hela dagen är det skönt med ett soffhäng på kvällen! Kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tur du hann även om det som jag förmodar blev stressigt.

Ha en toppendag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Skönt att du hann i tid och ha en fin dag! :-D Kramis

Kommentera inlägget här :