Ändrade planer ..

publicerat i allmänt;
 
Det blir ingen strand ser jag nu när jag tittar ut, nyss gått upp & hade förväntat mig an blå himmel o varmt.
 
Så är inte fallet så det blir en fika på tan eller här i hamnen med min väninna, vi skulle höras av idag på morgonen, får se hur det blir ..
 
Dagen annars inget planerat skall fixa taco till maken kommer hem, i kväll iofs men så får det bli, åt ute i går pga vi skulle i väg på kvällen & vi gick på marknaden ju.
 
Men just nu sitter jag med mitt kaffe & njuter av morgonen ännu :) 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Stranden blir det i alla fall inte. Husse ska hämta lilla <3 med familj och även jag hoppas på att få träffa dem. Men vi får väl se om de orkar i dag. Annars fördjupar jag mig nog i min bok skulle jag tro...

Kram och ha en god fredag <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Strålande sol här idag och ljuvligt sommarväder. Ska ut och äta lunch med maken och sen en promenad längs vattnet. Försöker ju gå mina 10 000 steg varje dag.
Har en del inläsningsjobb inför helgens resa till Dalhalla men pauser blir det ju.
Och balkongen är så mysig att sitta på och se vad som händer i vattnet och längs kajen.
Önskar dig en fin fredag.
kram!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har mest ont i magen för saker jag inte kan påverka. Mår riktigt dåligt av ångest och oro. /E-L

Svar: ja det påverkar oss mer än vi kan ana ..trevlig kväll solen kom ändå :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :