Först in..

publicerat i allmänt;
 
 
 
Först in i affären den nya a found** som har öppnat i stan var jag i morse, jag har varit där en gång förut igår var jag med min väninna o tittade & jag hittade ett par slöffser som jag fastnade för.
 
Men gick ut & sen kollade jag på nätet hittade men dom var ca 170kr dyrare, så jag tog bussen upp i morse köpte dom ...
 
Håriga är dom ha ha ja nu är jag hemma igen efter 3,5 timme på stranden själv vilket var rätt skönt, tog hela påsen med nycklar, mobil, kort, i handen o gick ner o badade eller doppade mig.
 
Funkade perfekt, man får hitta ett sätt som funkar ju när man är ensam, tjuvar vill jag inte ha besök av på stranden ju. 
 
Nu blir det fotboll HEJJA HEJJA SVERIGE !! 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Är det en butik?? Det ser ut som en lagerlokal. Kul i alla fall att hitta fynd! Kram.
PS Det ser risigt ut för Sverige i matchen.... Kram

Svar: Javisst gör det, inte kul att se :/ det är en hm butik som säljer ut saker i stället för att bränna/slänga det mkt bra sortiment :) köpte puma sandaler 499 ord 990kr helt ok pris :) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Hej! Finns det en "badpåse" som du kan lägga nycklar, kort och mobil i, som du kan bada med och väta ner? Låter isf perfekt.
Intressant, för jag drar mig för detta, jag har aldrig någon som passar på stranden.
Kram!

Svar: nja det finns vattentät för mobilen, men jag har det i en påse dock doppar jag inte den håller den ovan ytan hehe alla sätt är bra utom dom dåliga kram 💙
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Oj vilken rolig butik känner dock inte igen namnet ? Smart med badpåsen😂👍men så synd att de ska behövas , har heller inga problem att umgås med mig själv 😘kram

4:e kommentar, skriven , av ullie:

nej men va spännande me ny butik inget känt märke men klart om det är å billigare att man köper med bussen

ja önskar dej en fin söndag vännen hoppas att ja kan följa med på ironman lite i morg o sse vi får se kram kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt med några timmar på stranden, även om du var där själv.
Hoppas du får en fin dag!

Kram

Kommentera inlägget här :