Jag & rosa= sant

publicerat i outfit;
 
 
Ja ROSA & jag inget som ungått er som läser min blogg, jag är så in love i ROSA sen behöver det inte vara samma nyans ROSA utan det finns så många fina nyanser.
 
Vintage ROSA  som i detta fallet är på mina nya sneakers, köpte samma som dottern då jag provade hennes, oj oj såå underbara & mjuka dom var.
 
Underbara att gå i jag hade dom i går jag är så glad när mina fötter mår bra, inte bara jag. Fick dock tvätta av den vita sulan efter ha gått i grus när vi kom fram till marknaden.
 
Ja jag är pedant även med mina skor *S * det är därför man inte kan se tex att mina vita converse är typ 2 år gamla ...
 
Har du sneakers?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har ett par mönstrade men ett par enfärgade i rosa skulle sitta fint. Rosa är en färg som jag tycker mer och mer om.

Kram och ha en härlig kväll <3

2:a kommentar, skriven , av bi:

Rosa är verkligen din färg finaste Eva .. jag har mest sportskor inte direkt sneakers men de där är superfina var hittar jag sådana ? Kram å trevlig helg 💛

3:e kommentar, skriven , av Therese - psykiskt sjuk, men ändå mest som alla andra:

Vilket underbart läppstift!

Svar: Tack snälla :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men rosa är fint o somrrigt dessutom

gumman det är hans syster som håller på o ljuger ihop saker som kanske inte går at bevis motsatsen allt för att hon ska förstöra o jäklas bara för hon kan åhh avskyr :( jobbigt upptar tankar fast man inte vill

fint läppstift den rosa va fin

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej det går inte att missa att du gillar rosa. *L*
Själv är jag en gammal svartrockare så jag går oftast i svart.

Kram och ha en toppendag!

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

De e så snygga 💕älskar sneakers kramar

Kommentera inlägget här :