Flamingo & monstera ..

publicerat i accessoarer;
 
 
Väskor & sånt som jag tycker om kan man inte få nog av, hittade denna väskan på nätet & den är urläcker, så cool och färgerna är toppen för min smak.
 
Lite roligt med en väska som inte hänger på alla heller, kan ha den som väska men även som bag till stranden tex & endast 199kr 
 
Jag hittade den på www.sagablue.se där finns även annat skoj, även halsbandet som kommer i ett annat inlägg är från dem. Handgjort och det gillas.
 
Väskor under sommaren älskar jag att byta ofta och nu blir det denna coola som ligger 1a på min favvo lista...
 
Ha en fin dag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Så läcker, älskar flamingos!

2:a kommentar, skriven , av bi:

Så mycket fint du hittar på nätet den väskan är ju superläcker tack för att du tipsar, kram min fina bloggvän ♥️

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tydligen modernt med flamingos. Köpte muggar, kuddar, vaxduk till Yngsta på netto i förra veckan/E-L

4:e kommentar, skriven , av ullie:

hi hi ja men va jätte söt !! o blomman me såklart gillar dem
blivit moderna igen de där blommorna oxå

ja spelar man inte vinner man inte grattis till vinsten kul ändå <3
kramar gumman

Kommentera inlägget här :