Kallt & regn

publicerat i allmänt;
 
Blev förvånad för ju närmre Österlen vi kom ju sämre väder & kallare blev det, ca 16grader o lite regn mellan varven. Inget mysigt alls tyckte vi ..
 
Hade tagit med badkläder & allt men se där fick vi tji, men vi hade mysigt ändå så det gör inget, när vi kom hem åt vi sen tog vi en promenad i hamnen här hemma.
 
21 grader så det kändes väldigt stor skillnad, där fick jag byta till jeans här fick jag ta på shortsen igen *s*
 
Men i sin helhet en underbar dag med maken min, idag hade jag planer på att åka till stranden, men ser inte ut som det blir så får väl hitta på nåt annat då.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Jag älskar Österlen! Så fint!

2:a kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så vackert det ser ut :). Det här vädret vi har nu är riktigt lurigt :-o. Man får liksom ha med sig dubblaplagg :-o

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att det blev lite varmare och ha en fin dag! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Så tråkigt att det ska vara kyligt, men vi håller tummarna för det bättre! Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Stockholm bjuder på fin sommarvärme med sol. Har just varit och ätit lunch med vänner och det var både gott och mysigt. Nu njuter jag på balkongen och ska snart hänga upp nya gardiner som inhandlats.
Hoppas solen tittar fram hos er.
En trevlig utflykt blev det för er men trist att inte vädret var bättre. Men det är ju som det är.
Trevlig måndag!
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag fattar det verkligen inte. Ni måste ha varit i helt fel ände av Österlen.
Ikväll har Yngsta och jag varit och tittat på fotboll. Hennes moderklubb, men ingen ”hemlängtan” där inte...

Svar: he he ystad nybrostrand
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja du ser, du kom ju inte fram till Österlen🤪

Svar: Jo enligt skyltarna står det välkommen till Österlen ;)
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av eval8:

Ja, de lever gott på det, men enligt gränserna är det fel. Konstigt att det ska vara så viktigt, som att det ger mer status på nåt vis? Det är ju fint oavsett!
https://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%96sterlen#/media/File:%C3%96sterlen_map.png

Svar: Ja jag håller med dig, vi brukar ju köra längst kustvägen där är såå fint hela vägen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :