Ont i hjärtat faktiskt ..

publicerat i allmänt;
 
 
 
När jag går inne på zoo och ser alla djuren även om dom har det ok så är det i naturen djuren skall vara, det gör ont i mitt hjärta att se hur instängda dom är ..
 
Jag sa till maken detta är inget jag vill stödja genom att komma och betala o gå in här, detta är sista gången jag vill inte mer!
 
Djur skall leva i frihet det är där som dom är som vackrast & jag kan ju inte mer än att låta bli att gå dit, jag vet ...
 
Hur ställer du dig till zoo?? 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Djurparker gillar jag inte men det finns de som är bättre och där djuren har stora ytor och milö liknande den de är vana vid. Skansen i Stockholm är helt ok och jag tycker också att Kolmården är det. Både har jättestora områden. Men visst tycker jag djur ska leva i frihet. Helt klart.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kluven till det. Är djurhållningen ok så är det inger fel tycker jag. Tycker cirkus är betydligt värre/E-L

Svar: ja men min åsikt är att djuren lever fritt men cirkus oj det har väl.hänt 1 gång
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men precis gumman så är det ju men ändå blir det så väl om händertagna där det är ju inget "sånt" djurplågeri om man säger sen r ju frihet frihet

ja är ju ingen sån där för poddar eller ljudböcker så lite intresse tyvärr men ha haft avlåtar men nä mit huvud snurrar o ja spänner mej
ja du vet hur det är sor kram fina

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Tycker många djur plågas särskildt utomlands , Däremot tycker jsg Kolmården känns okej och stort ,kramar

5:e kommentar, skriven , av bi:

Håller med dig djur ska leva i frihet och inte i fångenskap på zoo det är tragiskt tycker jag och får mig oxå att gråta ibland .. 😣

Kommentera inlägget här :