Sköna måndag ..

publicerat i allmänt;
 
Sköna måndag så klart för man är ledig annars är väl måndagen bara ok, men skönt med ledighet efter en lång helg. Som ändå varit helt ok när man jobbar med bra kollegor.
 
Tänkte ta tag i min träning igen den har legat på is, bara blivit så varit för mkt runt mig ingen ork så idag tänkte jag ut på en pw.
 
Maken börjar natten 5 i rad så det blir lite tomt, men jobb måste man ha. Kanske kommer börja se nån ny serie som passar mig har kommit en del nytt på netflix.
 
Är inte så ofta jag ser på nåt under sommaren, film kanske o när det är dåligt väder *S*
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Ha en fin måndag! <3

2:a kommentar, skriven , av petra:

Hoppas du får en bra dag , här är det lite svalare idag men det behövs väl det också, ska strax ut med hunden så skönt att få massa promenader med honom:) ha hela barnaskaran hemma så lite skönt att smita ut:) kram fina

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag jobbar min sista dag för detta läsår och hoppas på att komma iväg i rimlig tid. Vore kanske kul att ta en titt på fotbollen även om jag inte är superintresserad...

Kram och ha en skön ledig måndag!

4:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Jag ska titta på Sveriges match, gå på bio med Alex och om det inte börjar regna ha ett pilatespass utomhus. En perfekt måndag enligt mig. :-)

Svar: Ja verkligen hejja Sverige säger vi då :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du är ledig idag och hoppas att du hittar någon bra serie! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av torres:

Önskar dig en trevlig måndag :D

Kommentera inlägget här :