Vad vill man visa?

publicerat i allmänt;
 
 
Jag har ju 2 instagram och öppnade ett tredje får fundera på om jag skall ta bort det ena som bara är mode mm den första är mkt av natur o resa ..
 
Men vill ha ett mer privat där jag kan visa mina barnbarn min kärlek och så för jag känner mig inte trygg i ett öppet instagram  har väl lagt nån enstaka selfie ..
 
Men nu kan jag lägga ut precis vad jag vill, så vill ni följa får ni fråga så jag kan godkänna, kommer även lägga ut outfits mm.
 
Är resarverad för var ens bilder kan hamna, då man inte vet vet som följer en för så blir det i ett öppet konto ju.
 
Jag lägger ju inte så mkt tid på FB utan nr 1 bloggen, 2 instagram ...
 
Hur är du med sociala medier? 
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MALIN:

Hoppas du får en fin söndag! Kram

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Jag har också ett privat konto på Instagram. Har även ändrat så bara vänner ser vad jag lägger ut på facebook med. Känns lite bättre..
Kram

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Jag har en Instagram och har både haft den låst och öppen, men jag förstår hur du tänker! :)

4:e kommentar, skriven , av bi:

Först och främst är det min blogg som gäller hade ett Facebook konto men tog bort det har ett instagram konto men endast för dem jag själv väljer jag behöver inta ha tusentals följare som jag inte känner för det är inte kvantiteten utan kvaliten av följare jag väljer .. kram fina bloggvän 👍♥️

Svar: precis så är det vännen kram 🧡
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Blogg, insta, fb. I den ordningen/E-L

6:e kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Facebook för vänner i första hand i andra hand kommer grupper där :), bloggen för vänner och andra intressanter, jag tycker om att dela med mig just i bloggen. Instagram kommer nog sist :)

7:e kommentar, skriven , av ullie:

men åh ja vill gärna va där o kunna se dina barnbarn va mysigt ... bara om du vill
vill gärna a me på alla .
ja men Tack snälla det är jobbigt nu me o ja vet du förstår .. skönt
ha en fin start på veckan kram vännen min glad ja har dej glömmer säga sånt ibland :D

Svar: God morgon gumman, har du hittat till mitt nya insta? bamse kram fina <3
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fb, Blogg och Instagram.
Det räcker gott och väl.

Ha en fin Måndag!
Kram

9:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Jag har Instagram Fb o blogg
Bloggen står en aning tillbaka
Insta använder jag mest.Men har vänner som bara finns på Fb
Kram o ha en bra måndag

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har Instagram och bloggen. Facebook har jag alfrig haft och vet inte vad jag skulle ha den till. Och hade jag en skulle det vara ett låst konto. PÅ Instagram lägger jag inte ut direkt "privata" bilder och ytterst sällan på barnbarnen. Och även om man har ett konto som är privat så går det för den som kan att ta sig in där. Allt som läggs på sociala media ut blir ju egentligen offentligt.
Kram och trevlig måndag.

Svar: Jo visst är det så, men dom ligger inte helt öppna, delar inget som jag inte hade velat skulle komma ut men är inte glad att lägga ut selfie på öppet insta ha en topp dag kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :