Då var det lördag ..

publicerat i allmänt;
 
Då var det lördag igen och idag vaknar jag och ser ytterligare snö ute, var kom det ifrån liksom? usch nej fy så trist att det inte kan vara lite sol utan snö.
 
Inga planer ännu och är det sån kyla håller jag mig nog inne faktiskt, men jaghar nyss gått upp och njuter av mitt kaffe nu och inget annat.
 
Frukost blir det 2 stekta ägg, 3 skivor bacon grönt te, mina dagliga vitaminer, sen får vi se vad som händer. Håll utkik under dagen för då kommer inlägg om den personliga postern.
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag håller med dig angående snön och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trist med mer snö. Men inget man kan påverka. Även vi har fått snö idag och det var oväntat efter två fina vårdagar. Men det var första gången vi var på kineiska muren i snö så det var en speciell känsla. Har varit där många gånger, men inte i snö.
Önskar dig en fin lördag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ja den där vintern blir man inte klok på,kallt som tusan i morse. kram

4:e kommentar, skriven , av bi:

Ja man vill inte ha mera snö men fin dag med sol idag och vi har shoppat maken å jag nu kollar vi bandyfinalen på tv maken är hälsing så han håller på Edsbyn 👍 Ha en fortsatt fin lördag vännen 💛

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Outsägligt tråkigt! Vill inte se mer snö!

Kommentera inlägget här :