Helt lagom

publicerat i allmänt;
 
Just kommit hem från jobbet, satt på bussen och kände hur jag ville somna, jag var uppe efter 06.00 fixade mig och tog bussen till jobbet.
 
Klockan 11.00 bytte jag om och åkte hem, på bussen kopplar jag av, och det märktes idag fick anstränga mig för att inte somna till. Även om 4 timmar är alldeles lagom*
 
Väl hemma ringde jag syrran flabbade lite, åt frukost samtidigt, så klart ringer det alltid på andra linjen men dem fick vänta.
 
Nu skall jag ta mig en lite nap så jag orkar vara uppe till 23 alla fall. Tror inte det med tanke på att vi ändrar tiden i natt.
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Här blir det middag på lokal eftersom femtioårsmiddagen blev inställd. Nu gäller det bara att hitta något bra i Malmö...

Kram och ha en härlig lördag <3

Svar: Det är inte fy skam det heller ....ha det trevligt kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag är expert på att somna på bussar och ha en fin lördag! :-D Kramis

Svar: ja generellt i bil somnar jag lätt :) he he kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Låter ganska lagom med fyra timmar men visst är det en omställning att gå upp så tidigt.
Här är det nu sen kväll och dagen har varit verkligt vårlik med en massa trevligheter. Skön massage, middag med vänner på restaurang - väldigt gott, roligt och glatt. Hämtat också hämtat två par nya läsglasögon och köpt en jättefin klocka.
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

Svar: Låter perfekt & va roligt med nya shopping fynd. Ha du oxå en fin kväll kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :