Mask...

publicerat i skönhetsprodukter;
 
 
Ja jag köpte för ett tag sedan 2 olika ansiktsmasker och mot porer och djuprengörande, köpte på apotea som jag ofta gör om dem har det jag vill ha...
 
Så idag passade jag på att prova den ena av dom, känner mig extremt mjuk & ren i ansiktet faktiskt, men man bör lägga den 2-3 ggr i veckan står det ..
 
Så det får jag göra, sen gör jag ju hudroller 2-3 ggr i veckan, så skönt efteråt, för huden är viktig att hålla fräsch och ren o mjuk, men inte glömma skydda för sol oxå ..
 
Kör du med ansiktsmask nångång?
 
Vad & vilken såfall?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

hi hi hej söta du
usch men ja e såå dålig på sånt där även i fall ja skulle vilja o dessutom senaste året piss på allt =)
Hoppas det funkar bra

2:a kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Skall prova den jag me...
Kram

Kommentera inlägget här :