Passar mig ..

publicerat i Tips;
 
 
Ja jag var ju sugen på gladd i helgen men har lovat mig att inte äta mer än 1 sak onyttigt så jag valde en påse ahlgrens bilar, sen på natten fick jag ont i magen jaaaa
 
Nu har dem kommit med en ny glass no added sugar, knappt 14 kh och det är ok för min del när det är helg. INte alls söt men ändå god i min smak.
 
Finns en annan smak oxå men jag valde denna får ta den andra nästa gång. Älskar man glass så får det bli så. Sen kan ju priset diskuteras är den värd det? 
 
Den kostar 25kr nu äter man ju inte så ofta så för mig är den värd sina 25kr ja! men inte annars *s*
 
Har du testat den?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag ska testa den när jag konmer till Sverige. Jag son älskar glass i stora lass// kramiz

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Nej, det har jag inte gjort men ska definitivt göra det! Äter sällan glass annars...

Kram

3:e kommentar, skriven , av ullie:

har inte prövat måste jag nog då mumms kramizar

4:e kommentar, skriven , av Annelie:

Nope, har inte testat denna glass.... jag är ju ingen vän av vit choklad.

Jag fullkomligt älskar glass... *mums*

Kramar Annelie

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej den har jag varken sett eller testat.

Kram och ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :