Svarta..

publicerat i skor;
 
Jag klickade hem dessa svart till våren är egentligen inte så glad för svarta efter allt svart i vinter, men jag gillar dom & dom är inte det enda paret jag klickat hem.
 
Hoppas dom är sköna oxå annars åker dom tillbaka lika snabbt som dom kommer. Gillar lågskor jag är lång så det räcker, men ibland har jag med lite klack.
 
Ja det lär nog dröja tills man kan ta av sig bootsen, men nu har jag dom ju så bara att vänta in rätt tid *s*
 
Blev nog 3 par från hms sko kollektion ***
 
Har du shoppat något inför våren?
 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anni:

Precis som du skrev inne hos mig, så kommer nog påsken utan att vi skriver och skickar påskkort :)
Jag som är kort älskar skor utan klack, hihi. Hela 162 cm mäter jag, min man är 180 så höga klackar skulle jag väl kunna gå i :D
Hur lång och ståtlig är du?
Jag har aldrig skickat efter skor, tycker storleken mellan märker skiljer nåt enormt.
Hoppas dessa snygga passar dina fossingar!

Önskar dig en fin start på påskveckan!

Kram <3

Svar: jag är 170 💛 kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Svart går väl alltid hem. Snyggt är det!
Jag har precis landat, efter 4.5 månader i värmen, med alla mina sommarkläder som ligger för tvätt nu. Det är väl vinterkläder som gäller nu! :(
Vi hade tänkt att slippa snö den här vintern/våren, men man rår inte över vädret! Kram

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så snygga jag skulle dock aldrig klara av att ha dem då jag har så bred fot:( kramar

Kommentera inlägget här :