Utlottning .../ nonesdsign

publicerat i utlottning;
 
 
Ja då har vi kommit till den utlottningen som jag skrev om förra veckan, dessa UNIKA poster finns***** HÄR ****denna tjejen som driver sitt egna företag & har därmed lagt sin fokus på dom mer UNIKA  posters.
 
Själv har jag valt en med en sattelit bild över där vi bor & i vårt samarbete så vill jag att en av er kan få välja en personlig poster***** HÄR ******med storlek 30x40 cm ...
 
Skriv att du är med & dela denna länk på din blogg eller instagram så drar jag en vinnare på LÖRDAG 24 MARS som i sin tur skall skriva vilken av dom unika posters hen vill ha så mailar jag det till Åsa.
 
Lycka till alla fina *** NONESDSIGN 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Allt gott!
Kram och god natt!

Svar: God morgon & fin söndag med allt du förtar dig att göra kram kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Jag är gärna med o tävlar o självklart lägger jag ut länken på min blogg. Hoppas jag gör rätt nu ♥

Svar: lycka till gumman kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja är jätte gärna med o tävlar va skoj o delar på instag. kramar

Svar: lycka till kram glöm inte att länka till nonesdsign.se kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Sussi:

Jag är gärna med på utlottningen. Har länkat på min blogg. Hoppas jag gjort rätt. Så nu är det väl bara att hålla tummarna då :) Kram

Svar: Lycka till gumman kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Jag är med och tävlar och har lagt ut länk till er på min blogg ,kramar fina

6:e kommentar, skriven , av Miss Jennifer:

Kul med tävling :D

Kommentera inlägget här :