Dax igen ...

publicerat i allmänt;
 
Då var det dax för jobb igen den dagen rusade förbi som blixten, härligt med massage o väninna träff, islatte på stan blev det ..
 
Sen hämtade maken upp mig för att vi skulle iväg & uträtta lite då vi endast är lediga tillsammans de dagen, han är dock ledig i dag med.
 
Men jag har lagt fram lite som skall med på resan, hade beställt ett par skor, som egentligen var för dyra, men velat ha länge dock var dom inte lika sköna som snygga så dom åkte i retur, istället köpte jag ett par för mer än halva priset mindre o sköna.
 
Hämtade ut mina birkisar i rosa alltid sköna, sollade ut efter ha läst znogges blogg tänkte jag får ta ett tag bland skorna, sagt o gjort över 20 par skall säljas av.
 
GLÖM INTE VARA MED I UTLOTTNINGEN OM ETT PAR SUPER DUPER SKÖNA JEANS LEGGINGS I STORLEK S-XXL 
 
KRAM & fin dag 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Hoppas jobbet går bra!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att ni hade en ledig dag tillsammans och ha en fin dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men islatte lät ju väldigt trevligt i denna värme:) kram finis

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Dyra skor som inte håller måttet ska helt enkelt returneras. Bra att du hittade ett annat par dessutom till billigare pris.

Kram

5:e kommentar, skriven , av Gerd:

Jag vågar aldrig skicka efter skor och gillar inte att returnera. Men bra att du fixade ett par! 👍 Kram ❤

Kommentera inlägget här :