Efter regn kommer solsken ...

publicerat i allmänt;
 
Jag njuter för fullt då det är fredag men även min fridag, så jag njuter för det är min enda lediga dag på 7 dagar.
 
Jobbar sen lörd-månd, sen ledig tisdag sen på d igen tom fredag, så för min del är det tufft med tanke på min axel som får jobba o det känns.
 
Dagen är lite fix med tvätt renbädd, sen fika med dottern i hamnen innan hon skall iväg till en väninna...
 
Sen fredagsmys med maken i kväll <3
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härligt att du är ledig och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Då förstår jag mer än väl att du vill unna dig att njuta av din lediga dag. Här har det solat upp lite nu men visst är det svalare.

kram och ha en härlig fredag <3

3:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Trevlig Helg Eva!

Svar: Detsamma kram :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :