Fredag

publicerat i allmänt;
 
 
Hamnade i soffan mobilen ringde det var min psykolog som skulle boka in en ny tid med mig, hon ringde på jobb men jag kunde inte prata då.
 
Maken hämtade mig var inom ica maxi sen hem är så trött idag att jobba en morgon en kväll o sen en morgon igen är så slitsamt.
 
Men nu är jag ledig fram till måndag 13.30 så skönt så ikväll blir det slapp i soffan då maken jobbar natt.
 
I morgon åker jag till min yngsta och stannar över natten, skall bli mysigt faktiskt, för jag har jobbat helgerna då hon varit barnledig, men nu vänder det i några veckor igen.
 
Kolla film/tv i kväll bara så skönt ...
 
Vad hittar du på i kväll?
 
Kram 💕

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt nu att du är ledig över helgen! Och fint att du är det halva måndagen också. Bra med rejäl vila och själv bestämma vad du vill göra. Låter trevligt med besök hos din dotter och barnbarnen och fint att ses. Här träffar vi vänner er i kväll och äter middag ute tillsammans. Alltid lika trevligt.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Mysigt att få umgås med nära och kära. Själv slappar jag i soffan ;- ) Gott nog så!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Trevligt!
Jag är mig själv närmast och gör det jag vill. Tar igen mig.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi kom nyss hem efter trevligt kalas hos Yngsta🤗E-L

Svar: Trevligt med kalas ❤ här är det snart sängen så trött he he
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Förhoppningsvis en lugn tv kväll kram

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Du har en välbehövlig vila över helgen. Så skönt! Man behöver ladda batterierna lite då och då med lite längre ledighet! Kram

Kommentera inlägget här :