Många goa skratt

publicerat i allmänt;
 Då var jag hemma igen efter en heldag på stan med min väninna, ja vi började med bion som ni vet.
 
Hur var den då? ja 5 av 5 vi fick oss så många goa skratt, och på toppen av allt så var min favorit där det visste jag inte ens innan,en riktig feel good film!!
 
Don Johnson jag bara sa högt åh han är med!! hade han som favvor då på 80 talet samlade bilder o allt ...
 
Andy Garcia var oxå med, så det var bara bra skådisar, inte så mkt folk bara kvinnor men så mysigt att gå på dagen faktiskt, har gjort det en gång förr.
 
Sen blev det fika jag drack en frappino *mums* dock åt jag inget hade ju ätit frukost innan jag åkte.
 
Nu blir det slappa i soffan och små pyssla hemma, maken jobbar natt så lite trist men ändå skönt att va ledig.
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Filmer som ger många skratt är filmer som gillas :D

Kram

2:a kommentar, skriven , av Wifeey:

så avslappnat med en rolig film :D
ohhh den drinken ser gudagod ut haha

Kommentera inlägget här :