Tager vad man haver ..

publicerat i allmänt;
Jag har ju varit ledig i dag & jag har passat den minsta av barnbarnen då dagis var stängt. Han är ju 3 år och så rolig man får sig massa skratt.
 
När han sen åkte med mamman sin fick jag fundera på vad jag skulle göra till mat, inte varit ute idag bara regnat ..
 
Så tittade genom skåpen o frysen, ja där finns mat men jag tog fram bacon, ost så gjorde jag en lchf pizza med sånt jag hade hemma.
 
Väntar på maken som kommer snart så skall vi äta sen blir det vår tid är nu i kväll, kanske en film oxå beror på hur trött maken är ..
 
Vad har du gjort till middag idag?
 
Kram 💕

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JoJo:

den där pizzan ser god ut :) själv har jag ätit lax med potatis och rotsaker i ugn. det var också gott :) ha en fin kväll pinglan! kraam

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Perfekt att laga något av det som finns hemma. Vi har varit borta hela dagen, uppe i bergen och i små byar och har ätit på restaurang. Så mat har jag inte ens funderat på.
Ska också i kväll se "Vår tid är nu! som är den enda serie jag försöker följa. Den tar upp så mycket och jag tycker skådespelarna är helt suveräna.
önskar dig en fin kväll.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

SPÄNNANDE vad hade du till botten? här gjorde jag vegetarisk pasta men sambon åkte till ICA :) behövde tydligen kött:) kramar

4:e kommentar, skriven , av ullie:

mm såg gott ut
maken lagade middag idag då blir det massa möligt
korv o bröd potatismos o bacon :D

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så gott det lät! Jag åt kycklinggratäng i gruvan och Husse rester så det blev ingen matlagning för min del. Smidigt och bra :D

Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag tittade också efter vad jag hade hemma och det blev en liten pytt för mig.

Ha en fin Tisdag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag gjorde faktiskt köttbullar, potatis och sås. Oj så gott det var!/E-L

Svar: mums jaa
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av bi:

Vi åt rester från söndagen kassler med massor av grönsaker 👍 Kram vännen

Kommentera inlägget här :