Ligger ännu

publicerat i allmänt;

Klockan är strax över 06.00 jag ligger kvar i sängen, borde ha gått upp men drar på det.

Måste upp börjar jobb 07.00 så tiden är inne, jobbar till 16 sen blir det me time vilket jag ser fram emot.

Har inte hunnit blogga i går hade d tur som var tuff. Men ändå helt ok.

Idag tar jag med mig min högtalare till jobb skall spela gamla godingar till di gamle som jag vet att dem uppskattar mkt.

Musik är nåt magiskt för dem sjunger med o kan texten, det värmer i mitt hjärta, så min jobb bag är extra tung idag, men vad gör det när någon vlir extra glad?

Hörs snart 

Ha en härlig söndag 

Kram 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vano:

Hoppas att det gick bra att ta sig upp och vägen till jobbet. Vilken bra idé med musiken, dessutom lär passet kännas mindre jobbig när du får se dom glada. Lycka till på jobbet och ha en fortsatt trevlig söndag. Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kram från Bi 💗

Svar: åh d gick kram 💚💚💚💚
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt med musik! Och att de boende tycker det är roligt med musiken de känner igen förstår jag. Önskar dig en fin söndag. Kram!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt med musik! Och att de boende tycker det är roligt med musiken de känner igen förstår jag. Önskar dig en fin söndag. Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt med musiken och de gamla bitarna. Blir säkert väldigt uppskattat. Önskar dig en trevlig söndag både på jobbet och i kväll. Kram!

Kommentera inlägget här :