Väska till mobilen ..

publicerat i Väskor;
 
Hittade på gekås wn liten väska till mobilen men även kort o pengar om man bara skall iväg o inte orkar eller vill ha med väskan.
 
Denna ser ut som camelfärgad men den är vintage rosa, det är ljuset som förvirrar, den passar mina kläder & smak i höst.
 
Skall bara ha den då jag inte orkar ta med väskan, för skall man till jobb krävs lite mer plats för min del.
 
Rosa finns i så många olika färger & nyanser och jag gillar de flesta, har även tagit in lejongult/senapsgult & beige o rutigt.
 
Blir alltid kul när sommaren lämnar o hösten intar ...
 
Har du köpt något inför hösten?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag har inte shoppat något inför hösten.

Kram och ha en fin Lördag!

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon!
Nej än har jag inte köpt ngt för hösten!
Gillar den du har på bilden. Vill också ha! Undras om den finns nånstans i Finland?
Ha en fin lördag
Kram

Svar: det tror jag nog den kan göra :) om jag ser så säger jag till dig kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :