Smart förvaring ..

publicerat i accessoarer;
 
lånade bilder 
 
Känner igen mig i att inte få plats med allt när man åker iväg oavsett långt eller kort, så när jag såg denna så var min tanke så smart! 
 
precis i min smak för att bara lägga i det jag använder och sen dra ihopa, ibland när man sitter på nätet hittar man saker man inte letar efter som i detta fallet.
 
Nu kostar den 159kr och det är helt ok pris och detta är inget samarbete utan vill dela med mig av saker jag gillar så klart.
 
Du kan hitta den här www.yoonastore.se 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bi:

Nja inte i min smak jag vill ha ordning på mina prylar i en necessär har en bra med fack där jag ser alla smink grejorna men inte att fördöma den där jättefin ändock 👌

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Smart och behändig!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ullie:

välig smart grej

Svar: eller ghur gums kram å sov gott
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Elinor:

Men gud så smart!!! Detta skulle jag verkligen behöva!

Svar: Jag med :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ser himla smart & mkt praktiskt ut ju....perfekt på resan iaf!!!!👍👍👍tack för tipset!!!❤Kramiiizz//Ann

Svar: Ja eller hur Ann ..sov gott kramar
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :