Äntligen på rea!

publicerat i kläder;
 
Har kollat in denna leo kjol ett tag men 400kr tycker jag är mkt så jag har väntat på att den skall bli på rean & det var den nu.
 
Inte nog med rean utan även 40% på rea priset så slut summan blev 120kr helt ok, tog 2 olika storlekar så åker den ena tillbaka. Då jag är osäker på storleken här på ellos.
 
Den passar till beigt, brunt, terracotta, svart, så ett bra plagg. Det är egentligen nu man skall shoppa, då mkt är på rea.
 
Men vem vill vänta liksom??
 
Väntar du på rean skall komma?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh man får verkligen passa på när det är rea alltså, hur bra som helst! :D KRAM

2:a kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

åhh ja men en sån vill ja ha oxå ha ju .. perfekt me rea . vet doc ine om ja pasar i såna kjolar kansk för liten o tjock för de

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Nej, jag köper sällan något på rea. Kan göra det om det är något jag tänkt köpa och som finns med. Men annars handlar jag det jag behöver när som.
Tycker sällan det jag ska ha är på rea.
Hoppas du blir nöjd med kjolen.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Ser väldigt läskande ut va=)
Kul att gå ut med arbetskompisar och prata om något helt annat än jobb. Trevlig helg// kram
Wow, så snygg!!!
Kunde inte kommentera på ditt sista inlägg=/

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Ser väldigt läskande ut va=)
Kul att gå ut med arbetskompisar och prata om något helt annat än jobb. Trevlig helg// kram
Wow, så snygg!!!
Kunde inte kommentera på ditt sista inlägg=/

Kommentera inlägget här :