God torsdags morgon

publicerat i allmänt;
 
God morgon på er, hoppas ni sovit gott. För det har inte jag gjort alls. Vridit mig ex antal gånger under natten.
 
Men inget som kan påverkas så bara att låta det vara. Nu sitter jag här med mig morgon kaffe och njuter av tysnaden förutom tv4 som jag helst har på då jag vaknat.
 
Kvälls jobb ja så jag hinner inte sådär mycket mer faktiskt, men att få möjligheten att sova ut är värdefull för mig.
 
Ser fram emot i morgon då jag har moorgon jobb och skall ta komp 1 timme om det går, och då går jag hem 13.00.
 
På söndag är det kalas för mitt äldsta barnbarn som just fyllt tonåring 13 alltså, stora damen redan, var blev dom åren av?
 
Hoppas bara maken får tid för jobb så vi kan delta på kalaset så klart. Men allt kan köra ihopa sig då vi jobbar som vi gör ..
 
Hur ser din torsdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag sov helt ok i natt men var inte utsövd när jag vaknade men det var bara att stiga upp ändå. Min torsdag består av jobb bara. Då har vi båda ett barnbarn att fira i helgen <3

Kram och ha en bra dag!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Hoppas att du får sova bättre inatt och vad mysigt att det blir kalas på söndag <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av petra:

Hoppas du får en skönare natt ,sov oxå dåligt blev väckt av ett av barnen som fått tillbaka sitt eksem så det var kliande natt här,kramar vännen vi hörs

4:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Härlig torsdag.
Kram, Viveka

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Dålig nattsömn här också. Efter jobbet åkte vi buss 🚌 sen färja ⛴ till Helsingör. Dimmigt och trist där, synd när vi åkte från sol! Men det gick bra. Tar för lång tid bara...E-L

Kommentera inlägget här :