Måndag & ny vecka

publicerat i allmänt;
lånad från fb 
 
Sanna ord eller ordspråk för visst ä det så? Måndag & ny vecka jag måste ut på pw igen mår inte bra utan min runda, jag skall försöka så länge jag inte har ont i knäna.
 
30 minuter räcker och efteråt så känns det så underbart. Väl hemma så gör jag min gröt, tar en dusch sen bussen till jobbet.
 
Kvälls jobb vilket är skönt efter ledig helg, och genom tänkt för min skull. Hade en trevlig stund i går i Ystad med kaffe o kakor, tårta.
 
Hemma inte för sent så vi hade lite kvalitèts tid på kvällen oxå. Maken cyklade till jobb idag efter 1 veckas ledighet, ja nåt extra pass blev det iofs.
 
Nu skall jag klä mig ge mig ut på min pw runt havet...
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag är lös och ledig i dag och har inget inplanerat. Det blir i alla fall promenader med hundarna och ringträning i kväll.Lagom krävande!

Kram och ha en skön pw <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du startar dagen med en promenad och 30 minuter är precis lagom. Skönt att du jobbar kväll idag och ha en fin dag <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Fint med pw. Önskar dig ett bra arbetspass.
Jag tar min pw ToR tvättstugan några vändor idag, sen mataffären och ikväll gospelövning. Glad måndagskram <3

4:e kommentar, skriven , av Carro:

klokt ordspråk!

5:e kommentar, skriven , av Sarah:

Vilket bra citat :) Hållet helt med om det :) Så mysigt att gå en pw runt havet :)

Kram

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Citatet här stämmer så väl. Och det vill till att omge sig med vänner som man trivs med. För mig är vänner viktiga och de ger mig så mycket.
Så skönt att komma ut en sväng innan jobbet. Det ger verkligen energi.
Nu när vi är ute och reser blir det mellan 13 och 15 000 steg per dag och även hemma blir det minst 10.000 steg i stort sett varje dag.
Vi är på resande fot men ställer kosan nu till den spanska sommarstugan.
Kram

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Kloka ord, ha en härlig måndag kram Diana

Kommentera inlägget här :