Trist besked

publicerat i allmänt;
 
En fredag med ett trist besked, även om det var väntat, vår Greklands resa med yngsta o 2 av barnbarnen skulle besöka Kreta och barnen har haft en sådan längtan.
 
Yngsta behövde denna resa, vi skulle göra så mkt skoj, men pga djävulsk viruset corona får vi stanna hemma,,,,,alla resor tom 15 juni blir ej av...ud avråder & apollo kom snabbt med mail om detta.
 
Dottern var ledsen, men inget som vi kan påverka utan se fram emot att det kommer en annan gång hoppas vi...
 
Jag sitter i soffan har gjort matlådor till oss i helgen, svårt att stå, magen ser ut som jag är gravid, blivit förstoppad pga av alla voltaren+ipren.
 
Nu måste jag få rätt på detta, rygg + mage ingen ultimat kombo precis. Jobb 7-20.30 imorgon och söndag 7.30-16. 
 
En lång helg framför mig så det blir slappa i soffan idag, efter morgon jobb..
 
Har du bokat nån resa?
 
Kram å njut av kvällen <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vi hade bokat en spännande långresaresa nu i vår . Både långt och under en månad- Men så blir det ju inte. Och just nu känns det som en världslig sak - Men visst är det trist att läget är som det är. Jag tycker att det är jättetrist att inte få träffa barnbarnen men så är det och inget jag kan påverka.
Förstår att ni också är besvikna men det kommer nya möjligheter.
Kram och önskar dig en så bra jobbhelg som möjligt trots långa pass.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Klart man blir besviken, men det var väl rätt väntat nu när man sett utvecklingen ett tag... Ha en fin fredag kväll!/E-L

3:e kommentar, skriven , av Bi:

Jag och dottern skulle ha åkt till Kreta 29/5 tyvärr blev det inte så p g a det jäkla viruset men vi bokar ny resa när allt är över
Kram å fin helg ❤

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, till Parga den 13/7 men jag tvivlar starkt att vi kommer iväg. Ärligt talat så vet jag inte ens om jag skulle vilja åka som det känns nu...

Tyvärr är den sortens smärtstillande ofta förstoppande vilket är allt annat än roligt.

Kram och god lördag!

5:e kommentar, skriven , av Sari-Anne:

Tänk hur allt blivit, världen helt upp och ner!
Ingen Israel slutet av månaden, får bli nästa år!

Bokat en överraskningsresa (50 års present) till en kompis i oktober, vi får se om den blir av.

Inte så rädd för själva Coronan, där emot känns efterfesten mer deppig!
Lider med alla restauranger, butiker, företag och framför allt alla människor som blir arbetslösa. Ser inte fram emot denna lågkonjunktur.

Ha de så gott Sköna Böna
Sari-Anne

Svar: Men visst är det så, tycker oxå det är skrämmande ....trodde aldrig man skulle uppleva detta...ha du med det gott kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :