Att träffa nya människor från andra länder ...

publicerat i allmänt;
 
Fredag & jobb väntar runt hörnet, men jag går tillbaka till då vi var på semester, vi mötte ett par där från Canada som vi hade väldigt skoj med & jag fick även beröm för min engelska.
 
Jag som aldrig har lagt manken till i skolan, men språk är super kul. Sen valde jag det i vuxen ålder i skolan då jag pluggade till hotell & konferens.
 
Även där sa läraren hade du kinnat gramatiken till 100% hade du fått mvg nu blev det VG jag är super nöjd för det ..
 
Men för att återgå så hade vi super kul, Kelly var nygift sen 1,5 år tillbaka med sin kärlek men så många skratt & dans och drinkar det blev ....
 
Dom har även bjudit hem oss till dom i Kanada men om det blir så återstår att se, har ju resor man vill göra på sina semesterdagar.
 
Gäller att förvalta dom dagarna på bästa sätt för en själv. Man jobbar ju ihopa dom själv oxå.
 
Men nu fredag som jag nämnde och jobb, men innan skall jag dricka kaffe, igår blev det powerwalk såå skönt ...
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Kanada vore väl verkligen ett intressant resmål!?
Inga planer hittills, får se om jag ska vara avlastning under eftermiddagen eller om farmor kunde ta det idag.

Svar: Ja det återstår att se framöver i livet :) hoppas farmor får vila då
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul att ni träffade nya vänner under semestern och så fin bild på er! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Hello! Det lir dåligt med bloggande för mig. Kul med ny kompis, tycker absolut ni ska passa på att åka till Canada:-) Ikväll firar vi äldsta dottern 32 årpå japansk restaurang, hon är född på skottdagen, så iår är hennes födesledag på riktigt...29 feb.
Önskar en fin helg!

Kommentera inlägget här :